Finally in Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Boeijen - WaarBenJij.nu Finally in Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Boeijen - WaarBenJij.nu

Finally in Curacao!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Hallo Allemaal!

Daar ben ik dan, eindelijk in Curacao. Het begon allemaal gister ochtend, toen we om 4 uur ons bed uit moesten, zodat we om half 5 richting schiphol konden rijden. Eenmaal aangekomen op schiphol, ging ik samen met Esmee mijn koffer inchecken. 23,2 kilo, mijn koffer mocht mee! Gelukkig niet te zwaar haha.
Na afscheid van de familie gingen we dan naar boven om naar de gate te lopen. We hadden iets vertraging met vertrekken, omdat het vrij mistig was. De vlucht viel mee en duurde niet heel lang gelukkig. Genoeg eten gekregen en het was nog lekker ook!
We hadden een tussenstop in Sintmaarten, maar dit verliep niet zoals gepland. We kwamen met landen te hard op de wielen terecht en daarom moest er een inspectie komen om alles te controleren. 2,5 vertraging,, in de warmte, want de airco deed het toen niet in het vliegtuig. Na een uurtje vliegen kwamen we daarna goed aan in Curacao! Koffers gepakt en taxi max bracht ons naar ons huis toe.

Een heel leuk huis met veel mensen. Wel even wennen in zo'n anderen omgeving, met veel meer mensen om je heen. Maar de eerste indruk is wel heel gezellig.
's Avonds zijn met de huisgenoten mee op stap geweest, dat was heel gezellig.

Ohja en gister kwamen we aan in de regen, welcome to Curacao. Haha dat hadden wij weer. Maar verder is het hier warm en benauwd.

Mijn kamer is hier wel klein, maar voldoende voor hier. Eigenlijk slaap ik alleen maar hier en verder zijn we toch veel buiten.

En het autorijden is hier veel anders. Hier gelden allemaal geen regels, rechts heeft hier geen voorrang en als je kunt moet je de auto er maar gewoon voor gooien. Heel appart, maar het gaat steeds makeklijker. We hebben gelukkig een goede auto met airco! Dus dat is heel fijn.

Hier is het nu 11 uur 's ochtends, dus ik zit nog lekker op bed, terwijl het bij jullie al bijna avond is. Mijn wifi is niet altijd heel goed hier, dus het communiceren gaat soms wat lastig.

Dit was dat mijn eerste verhaaltje in Curacao! Vandaag gaan we lekker rond touren en het eiland een beetje leren kennen.

Groetjes aan iedereen in Nederland en tot snel!!
xxx liefs Lisa

  • 05 Oktober 2015 - 16:40

    Stacey:

    Hello zussie.

    Hoe is het daar? Leuk om je verhaal te lezen wat jullie al hebben mee gemaakt.
    Hoe was de eerste indruk op de school? Leuke kindjes?
    Heel veel succes en veel plezier. Ik wacht weer op een nieuw verhaal.

    Goed uitkijken. En groetjes aan Esmee

    Liefs kuss♡
    Spreek je wel weer op Skype. ☺

  • 05 Oktober 2015 - 20:54

    Lindy & Wout:

    Hey Lisa,

    Dacht in eens aan je verslag op Waar ben ik nu......
    Leuk hoor om je zo te volgen. Kun je ook foto's uploaden?
    Al veel indrukken opgedaan? Grappig dat stukje over rijden op Curaçao.
    Ik ben vandaag gestart met mijn nieuwe baan. Ook heel spannend!
    Veel succes en plezier en ik ben benieuwd naar nog meer verhalen...........

    Dikke kus
    Lindy & Wout xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curaçao!

Afstudeer project voor opleiding ergotherapie in Curaçao.

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2016

10 days left!!

10 December 2015

130 kindjes getest!

18 November 2015

Familiebezoek

30 Oktober 2015

4 weken!

13 Oktober 2015

11 dagen!
Lisa

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 7781

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2015 - 12 Januari 2016

Curaçao!

Landen bezocht: