4 weken! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Boeijen - WaarBenJij.nu 4 weken! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Boeijen - WaarBenJij.nu

4 weken!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Hier weer een berichtje vanuit het zonnige Curacao. Vandaag zit ik alweer 4 weken op Curacao. Het gaat zo snel. Maar dat betekent dat het alleen maar super leuk is hier!! En dat betekent ook dat mijn familie bijna langskomt, dinsdag al! Kan ik ze alle leuke dingen hier laten zien, waar ik jullie op foto’s mee jaloers probeer te maken ;) haha.

Afgelopen tijd hebben we dan ook heel veel leuke dingen gedaan. Lekker veel naar het strand geweest, vaak op stap geweest en wezen uit eten.
Afgelopen zondag zijn we met 5 mensen uit ons huis naar klein Curacao geweest. Veel mensen zeiden dat het een aanrader was, dus daar moesten wij dus ook maar naar toe gaan. ’s Ochtends om 6 uur je bed uit, om vervolgens rond half 8 bij de boot te zijn. Dus best wel vroeg voor een zondag ochtend. Om 8 uur kregen we een ontbijtje op de boot en gingen we varen met de boot JonaLisa. We hadden die dag een rustige zee, dus ik ben gelukkig niet zeeziek geworden. Wat was dat een mooie bootreis naar klein Curacao. Na een uurtje varen waren we aangekomen op klein Curacao. Wow! Wat was dat mooi zeg. Heel mooi strand en heel helder blauw water. Dit was echt om te genieten. We werden met een klein bootje vanaf de grote boot naar het strand gebracht. Het zonnetje scheen lekker, dus dat beloofde een mooie dag te worden! Na lekker te hebben gezwommen en in de zon te hebben gelegen, gingen we barbequen op de boot. Dat was heel erg lekker en gezellig. Daarna nog lekker een paar uurtjes op klein Curacao gebleven en rond 4 uur weer terug naar Curacao. Jullie kunnen aan de foto’s zien hoe mooi het daar was! Echt een hele mooie dag geweest.

Ik hoor van veel mensen uit Nederland dat jullie denken dat wij alleen maar feesten en naar het strand gaan, maaar we doen wel echt iets aan school hoor haha. Afgelopen week zijn we op een basisschool geweest om de test af te nemen bij alle kindjes uit groep 2. Esmee en ik hadden ieder 25 kindjes. En de meeste kindjes spreken hier Papiaments, geen touw aan vast te knopen.. Maar gelukkig was onze instructie vertaald dus kwamen we er nog redelijk goed uit. Vandaag was de laatste dag op deze school en hebben we alle kindjes getest. De kindjes vonden het heel leuk om te doen. Alle kindjes kregen na afloop een cadeautje, omdat ze hadden mee geholpen. Een paar kindjes renden heel snel terug naar hun klas om aan hun juf te laten zien wat ze hadden gekregen. Het is heel leuk en interessant om met deze kinderen om te gaan. Ik leer er veel van om in een hele andere cultuur te zien hoe deze kinderen hier leren. Aan het einde van deze dag gingen we natuurlijk met alle kindjes en juffrouwen op de foto. Ik heb deze dag zelfs heel veel knuffels gekregen van de kindjes. Heel leuk om allemaal mee te mogen maken hier in Curacao. Ik ben blij dat ik heb gekozen om mijn afstudeerproject te doen in Curacao. Wat een mooie ervaring is dit nu al!

Het gaat dus allemaal goed met mij hier en heb het ontzettend naar mij zin. Wil nog lang niet naar huis, maar gelukkig zit ik er nog 2,5 maand.
Ohja vrienden, ik heb vanavond een leuk feest. GUUS MEEUWIS. Lekker brabants avondje op Curacao vieren. Heel veel zin in.

Vrienden en familie heel veel groetjes uit Curacao!
Tot snel weer.

Liefs Lisa.

  • 30 Oktober 2015 - 08:34

    Stacey:

    jeeeeh nog een paar dagen en dan zijn wij ook in Curaçao!!

  • 30 Oktober 2015 - 14:58

    Stacey:

    ik zie dat maar de helft van mijn bericht erop staat..

    maar leuk om weer een verhaal te lezen..
    volgende week liggen wij daar ook lekker in de Zon! :) heb er super veel zin in..
    gaan we leuke dingen doen daar,

    tot volgende week zussie!! Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curaçao!

Afstudeer project voor opleiding ergotherapie in Curaçao.

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2016

10 days left!!

10 December 2015

130 kindjes getest!

18 November 2015

Familiebezoek

30 Oktober 2015

4 weken!

13 Oktober 2015

11 dagen!
Lisa

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 7763

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2015 - 12 Januari 2016

Curaçao!

Landen bezocht: